Känsligt värre.




Vad hände med solen som skulle locka fram alla mina fräknar? Samtidigt som solen försvann somnade farmor in. En herrans massa känslor har varit i gungning under påsken. Jag har liksom inte kunnat sätta fingret på dem.  Och jag är lycklig över att han har funnits vid min sida om nätterna. Om exakt en månad är äventyret över för oss. Igen.






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Linda

Åh, vad tråkigt!! Jag är så glad att de tär länge sen jag var med om något sådant. Vilken tur att det ändå är den årstiden med vår och sol för annars hade det nog varit ännu värre.



Kram på dig!

2012-04-12 @ 21:28:16
URL: http://noonasworld.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0