På promenad


Elsa hälsar att avokado är gott och slickar hela tungan grön. Då och då slänger hon en blick åt mina stora limegröna krysantemum. Jag tror att den katten har en kärlek för allt som är grönt.  Själv har jag varit på promenad. I grönskan. Vilket grönt inlägg tänker jag. "Vackert som en sommardag" sa han när jag visade upp mina bilder. Han blev nog bara glad att han slapp se de sedvanliga blomstermotiven. Här ska ni får se.





Hästhaga









Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Eleonore

Elsa har bra smak hör jag, avocado som är så gott :D

Va visst är det skoj att få brev och vykort men man är alldeles för dålig på att skicka det själv :) Försöker skicka till jul, påsk och födelsedagar iaf!

2011-05-25 @ 18:44:49
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0