Viva La Vida!


Jag har då aldrig varit någon festivaltjej. Men schysst musik har alltid legat mig varmt om hjärtat. Jag är uppväxt i en musikfamilj. Det har spelats all möjlig form av musik och instrument runt omkring mig alltid. I tid och otid. Att gå på konsert är speciellt. Det pirrar i hela kroppen. Och basen pumpar sådär tungt så det känns ända in i själen. Jag har äntligen fått se mitt Coldplay. Och en rad andra grymma band. Men det är något med just Coldplay. Det är liksom någon slags magi. Och så mycket minnen som kommer upp. Det kändes som att det var till mig Chris Martin sjöng Fix You. För övrigt tror jag att jag blev kär i varenda manlig sångare där uppe på den där stora scenen på Where The Action Is. Fast i smyg då förståss. Och TACK till Christer för en fantastisk dag!






Where The Action Is 2011







Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Charmiga Pinglan

Åh, vad härligt!!

2011-06-30 @ 08:02:38
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: mikael

Haha, samma här. Är ingen festivalmänniska heller. Bara tanken på att sova i tält omgiven av en massa drägg, fylla och annat skit känns inte lockande.



Jag blir fort uttråkad också. En konsert får inte vara mer än 1 ½ timma för då börjar jag tycka det är trist, oavsett artist.

Nja, inte när det gäller Morrissey då :)



2011-06-30 @ 09:29:37
URL: http://montani.bloggplatsen.se
Postat av: krulli

Vitamininjektion!

2011-06-30 @ 19:25:09
URL: http://krulli.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0