Att jaga upp sig själv


Pälsbollen Elsa har blivit kammad och är alldeles len. Mjukare liten vän finns inte. Vi älskar själva kam-momentet båda två. Idag är en ganska tråkig dag. Semesterdagarna börjar lida mot sitt slut. Att man aldrig kan slappna av och njuta ända in i det sista. Jag förstår inte det. Redan en sisådär 4-5 dagar innan jobbstarten börjar man förbereda sig och ställa in sig. Inatt drömde jag om jobbet. Det var bäddsoffor hit, behandlingar och långveckor dit. Jag får lite lätt panik av det som komma skall. Idag hade jag behövt yoga tror jag. För att andas djupa andetag. Men det blir nog löptur istället. Jag behöver sänka garden och slappna av sa han till mig igår. Han har nog rätt.



Kneget







Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Charmiga Pinglan

Jo, jag vet hur du känner dig. Ska också börja jobba nästa vecka! Snyftis!

2011-07-07 @ 13:28:28
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: krulli

Mmm, man brukar börja att ladda lite innan jobbet faktiskt. Fast jag har lärt mig i och med mina 5 nättersledighet att slappna av och stänga av totalt. Jag glömmer till och med ibland hur man checker in efter en sån ledighet. Då tror jag man har varit riktigt ledig, eller hur?

2011-07-07 @ 19:58:48
URL: http://krulli.se
Postat av: fifi

Usch, vad tråkigt att du känner så inför jobbet, det förstör ju semestern lite :( Försök att leva i nuet så mycket det går!



kram

2011-07-07 @ 20:24:17
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0