And the award goes to... MEEEE!


Jag har fått en Award.
Jo, fina fina Fröken Sverige har gett mig denna utmärkelse. Jag tackar och bugar!

Priset är att svara på 7 frågor och sen skicka vidare till 7 fantastiska bloggare, so here we go:

Ta upp närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4, Vad står där?
Customer Service i Milano hanterar gästklagomål och kommunicerar detta med respektive hotell via Customer Care.

Vad var det senaste du såg på tv?
Postkodlotteriet – Tragiskt nog!

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvn

När var du senast utomhus, och vad gjorde du då?
När jag gick ut ur bilen och in till jobbet. Och här är jag nu. På mitt hotellrum. Där jag spenderar några timmar natts sömn mellan arbetspassen.

Vad har du på dig?
Svarta haremsbyxor från Spirit of Maya, svart kortärmad topp från H&M och underkläder.

Vilken var den senaste filmen du såg?
The Tourist på bio igår. Bra film. Bra sällskap. Bra kväll.

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Jag har ju redan bott utomlands lite granna. 1 år i Norge, 4 år i England och 2 månader i Spanien. Och visst ger det blodad tand. Men i slutändan har jag insett att det är i Sverige jag har det som bäst. Det finns inget land som har så hög standard som det är i Sverige. Men vem vet.. Jag skulle aldrig säga aldrig!

Nu skickar jag vidare utmärkelsen till de som vill ha den!



Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0