Om njutning


Att börja en dag med träning tidigt i gryningen. Det tycker jag om. Det är njutning det. Det innebär att man har hela dagen kvar att hitta på saker på. Ja jobba, shoppa, baka, träffa vänner eller vad man nu kan tänkas göra. Idag är det en sådan dag. Elsa busar outröttligt. Och fortsätter kurragömmalekarna. Jag funderar på fina saker man kan ge en vän. Som ska fylla år. Har vi några tips? Tänk om man hade tillräckligt med pengar för att ge alla sina vänner oväntade presenter lite titt som tätt. Inte bara när det är födelsedag. Det hade jag velat kunna göra. Det är njutning det. Det också.




Tiger-lekar






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Miss M

Hahaha, Elsa ska vår kommande lilla flicka också heta =)



Önskar också jag hade pengar att spendera på små paket till mina vänner närsom! Jag menar hur ofta går man inte i affärer och tänker "Åh, den hade M blivit så glad för"! Tycker det är lika kul att ge som att få...

Postat av: Krulli

Presenter är svårt, jättesvårt. Nu tror jag ju att jag vet vem det är som fyller år och då funkar nog vad som helst med Take That ;)

2011-02-23 @ 17:08:28
URL: http://krulli.se
Postat av: Husfrun

En sån härlig kurragömmalek :)

Visst hade det varit härligt om man haft råd att skämma bort sina vänner lite då och då. Den där extra lilla vardagslyxen liksom...

2011-02-23 @ 17:18:00
URL: http://villafreja.blogspot.com
Postat av: Eleonore

Hehe tänk va en ikea-kasse kan vara rolig!

Javisst är det en god kombination, så lite så :)

2011-02-23 @ 20:15:30
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/
Postat av: krulli

Nej 3 st helger på raken är inte roligt alls, antar att du åker å mycket helger så länge du inet har ett eget jobb?!

Ja du, det finns hotell inne i Göteborg som använder helgerna till att anställa studenter och extrapersonel (eller typ 40%-iga jobb) och så har man de ordinarie på veckorna. Repan, jobbar enbart måndag-fredag. Samma med nattiesn som jobbade mådag-fredag (100%-ig tjänst (WOHO)) och sen var det extrajobbare å helgerna.



Fint ställe :)



Nej jag går av fredag morgon och jobbar inte förrän onsdagnatt igen. 5 nätters ledighet! DET är woho det också faktiskt :)

2011-02-24 @ 04:54:20
URL: http://krulli.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0