Tv-mania


Hej och hå vad glad jag är idag! Jobbdagen är över och jag ska åka och köpa ny tv. Jag kan vara en av de sista i Sverige som fortfarande har tjock-tv hemma. Men nu blir det ändrig på detta. En slimmad platt snygg tv kommer snart att pryda mitt vardagsrum. Vaktmästaren här jämte ska hjälpa mig att sätta upp den på väggen. Det kommer att bli toppen. Jag återkommer.



Fabulous!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Wow, oj vad du kommer att kolla tv nu!

Kom ihåg att gå ut och få lite luft emellanåt bara, i reklampauserna till exempel.



2011-02-15 @ 18:14:50
Postat av: Anonym

Vi har också tjock-TV, men den får nog inte följa med i flytten, utan det blir nog en ny när vi äl är på plats.



Hoppas du sitter avkopplad framför TV:n nu!



kram

2011-02-15 @ 21:12:14
Postat av: Alicia

Tinan oroa dig inte. Jag har fortfarande bara 1:an, 2:an och 4:an. Och NTV såklart (Närtv - Varberg). Och jag tänker minsann fortsätta vara snål och inte utöka till fler kanaler.. :D Men kopplar man in datorn till tvn så blir det farligt!

2011-02-15 @ 22:15:09
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0