Om en spejsad dag.


Skönhetssalongen här jämte verkar ha bråda dagar inför jul. De arbetar långt in på kvällningen ser jag från mitt köksfönster. Jag önskar att jag hade råd att gå dit och få lite skönhet jag också. Idag var det som att någon tryckte på en knapp. Juldepressionen överrumplade mig. Jag har känt mig lipig och liten hela dagen. Lite bättre blev det när jag myste med äppleglögg och paketinslagning. Och efter några telefonsamtal. Och en kram från min pappa. Och när jag fick köpt mina spejsade leggings från Monki. Svartvita och alldeles underbara. Tack för idag. Imorgon är det nya tag. Och kanske ett leende på mina läppar.





 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: fifi

De där leggingsen var helt i min smak!

Hoppas morgondagen blir bättre!



kram

2011-12-19 @ 20:56:46
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Helena

finns det nåt godare än knäck? Vi ska med göra det nu nån dag. Men vi har inte kommit på teknik på hur man häller smeten till de små formarna. Vi har alltid så stora problem med det. Vad använder du dig av?

2011-12-19 @ 21:28:20
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag vill också krama om dig!

Kram min fina och hoppas att du får le mer idag!

Kärlek i mängder till dig!

2011-12-20 @ 08:16:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0