När jag spyr för en sekund


Någonting gör att jag inte känner mig nöjd just nu. Jag känner mig inte tillfreställd med livet. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Det är en himla frustration i alla fall. Kanske är det jobbet. Kanske är det saknaden av honom. Kanske är det för att jag väger ett par kilon för mycket just nu. Kanske är det för att jag är fattig. Kanske är det för att mitt hår växer för sakta. Jag vet inte. Kanske är det bara alltihop. Idag är en dag då jag har svårt att se till det fina jag har. Så dumt. Jag vet. 


När jag inte vill vara med


Ps. Igår var det Karin-dagen. Ni missade väl inte det? Den enda som har kommit ihåg min namnsdag alla år är farmor. Men det där vykortet på Karin-dagen har jag inte fått på många år nu. Och jag saknar det varje gång det är den 2 augusti.






 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Charmiga Pinglan

Vet precis hur du känner. Man känner sig liksom inte tillräcklig för att bli lycklig.. Allt är liksom fel, man känner sig tjock, ful, misslyckad, rastlös osv.. Slappna av och njut av ditt liv. So what om du har ett kilo för mycket eller att håret inte är tillräckligt långt. Man vill ju ha någon som älskar en för den man är! Inte för att man ska hålla skenet uppe.. Du är vacker som du är, just nu och låt dig bli älskad just som du är, trots att håret inte växer så fort som du vill! För det tror jag att du är, älskad just som du är..



Insåg att jag skrev väldigt luddigt så jag hoppas du fattar! Kram

2011-08-03 @ 23:06:24
URL: http://charmigapinglan.blogspot.com
Postat av: krulli

Ja det visste jag. Min farmor hetter Karin. "Per, Karin , Tage, Arne" (4 första dagarnas namnsdagar i augusti= Broder, Per, Farmor Karin och Pappa Arne)

Bra att kunna den ramsan då liksom !

visstde dock inet att du hette Karin!

Nu vet jag!

kram

2011-08-04 @ 02:02:05
URL: http://krulli.se
Postat av: fifi

Kanske var det bara gårdagen? Eller kanske är det något du behöver fundera över, något i ditt liv som behöver förändras? Ibland kan det ju räcka med en liten förändring för att få bort den där känslan.



Grattis i efterskott!



kram

2011-08-04 @ 15:33:36
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Jag känner igen mig....



grattis på namnsdagen i efterskott!

2011-08-04 @ 16:36:35
URL: http://emmasays.se
Postat av: Tina

Sådana dagar kommer och går, vet vi ju. Men det är tungt när de infinner sig.

Tänker på dig!

2011-08-07 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0