Dag 10 - Detta gör mig glad


När jag får en komplimang. När jag träffar ärliga människor. När någon bjuder mig på min favoritmat. När min granne bakar så att det luktar kanelbullar i hela trapphuset. När jag hör min favoritlåt. När jag köper en ny klocka. När någon bjuder mig på bröllop. När jag går och lägger mig i en renbäddad säng. När jag går på konsert. När jag ser en fjäril.  När Elsa jagar bananflugor och Lasse-Maja. När du skrattar. När han skickar sina spontana bloggbilder. Då skrattar jag gott.


När jag gör saker som jag inte får




 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

underbart:D

2011-08-25 @ 15:37:32
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0