Just nu - Idag


Jag har sagt det förr och säger det åter igen. Vilka fantastiska dagar vi har! Att sitta vid havet med fint sällskap och njuta av solen, värmen, ett glas vitt och en och annan räka. Det är livet det. Något som gör mig ledsen är människor som är otrevliga, ger mig dåligt samvete och är nonchalanta. Ibland önskar jag att jag inte vore en sån känslomänniska. Jag önskar att man kunde rycka på axlarna och vara obekymrad när människor är elaka. Jag tänker i alla fall försöka vifta bort det och fortsätta kvällen i min trädgård. Tjejmys och rosé-säsongen är igång. Underbart! Och grattis till Kungen också.


När vi talar om havet







 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: krulli

Är de dumma mot dig? Hmm, inte ok. Mer ok om de är dumma mot mig för jag är en bitch men du som är så snäll! :)

2011-05-01 @ 10:58:26
URL: http://krulli.se
Postat av: krulli

Jag hörde det, vi har möte då så jag är nog på plats!

Vi syns då! :) !

2011-05-01 @ 11:21:37
URL: http://krulli.se
Postat av: Om jag får ta mig friheten att ge ett råd

Det finaste som finns är snälla människor. Låt inte andras dåliga dagar göra dig hårdhudad. Behåll din snällhet och dina känslor med näbbar och klor och se dem som de fantastiska gåvor de är. Lyckan blir så mycket större. May you always have enough happiness to keep you sweet.

2011-05-06 @ 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0