Om dagen


Efter en fantastisk dag i fina vänners lag sitter jag här i min röda fotölj och blickar mot mina vita, ståtliga, vackra gladioler och ler. Hela jag känner mig egentligen splittrad. Jag har ingen aning om var jag vill vara eller vad jag vill göra här i livet. Totalt förvirrad och egentligen ganska ledsen inombords. Men vännerna och blommorna gör mig alldeles varm i hjärtat. Ikväll checkar jag in på Asia spa på Varbergs stadshotell för några timmars chill, avslappning, värme och tankeverksamhet. Det är ett paradis att komma dit och jag är lyckligt lottad som arbetar i denna vackra byggnad och fantastiska miljö. Kanske återkommer jag senare. Kanske återkommer jag imorgon istället. Nu ska jag ta hand om mig själv för en stund.

    

Medicin för en splittrad och sönderstressad själ






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Du ska ta hand om dig själv varje dag - det är en viktigt stund på dagen - faktiskt den allra viktigaste!



KRAMAR OM!

2010-09-08 @ 22:14:25
Postat av: b

Verkligen hur mysigt som helst. Har aldrig varit på SPA eftersom jag alltid tyckt det varit för dyrt.



Vi får se någongång i framtiden. Även jag som kille vill bli omhändertagen

2010-09-10 @ 09:42:42
URL: http://montani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0