När inget känns kul


Ikväll har jag drabbats av riktigt söndags-depression. Det känns som att inget tycks vilja gå min väg. Inte ens en gnutta flyt har jag just nu. Usch och blä för denna dagen! Imorgon bär det av till Göteborg med jobbet. Vi ska bo på hotell, vårt systerhotell Arken för att vara mer exakt, gå på spa, äta god mat och dricka bra viner. Det är en belöning från chefen. En belöning för att vi är så bra på det vi gör. Sen är det tisdag och då är det min dag. Min födelsedag.


Min tröst när allting känns tungt








Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: b

Hoppas allt känns bättre idag!



Jag har varit på Liseberg, restaurangbesök, tränat och tagit det lugnt.

En bra helg med andra ord

2010-09-27 @ 11:41:55
URL: http://montani.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Låter härligt, hoppas det bättrade på humöret!

2010-09-27 @ 16:15:20
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Tina

Myyyys, vilken uppladdning!! :)

2010-09-27 @ 16:26:03
Postat av: LaLizita

STORT GRATTIS PÅ DIN DAG!!! Var jag först?? :)



Hoppas du får en underbart fin dag idag! Tänk BARA på dig själv och gör allt du tycker om, ok?! :)



Lät härligt det där med Hotell och allt annat mys! Blir riktigt avis...



Sv: Jag hade toppen på i lördags och trivdes kanon med den :)

Sen är det inte så seriöst med C... Jag köpte boxerna bara för att jag tyckte de va roliga :) I lördags när jag var lite för full så råkade jag skicka ett något för argt mess till han.. typ "klarar du inte av att träffa mig ute bland folk behöver du inte knulla mig heller!" Hmm... han messade lite mer där senare på morgonen men jag har inte svarat och vi har inte hörts sen dess...

Så nu är det kanske över.. Fast jag tror nog att jag kommer höra av mig nästa gång jag är ute och är full.. om jag inte råkar göra det innan och om inte han gör det.. Men varför skulle han? Jag gjorde det ju typ klart för honom att han inte behövde va med mig då.. Så ja.. Detta är nog bäst.. Ingen mening egentligen ju..



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN IGEN!! :)

2010-09-28 @ 00:48:04
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Fifi

Hoppas att du är glad och mår alldeles utomordentligt bra idag när du fyller år!



Stort grattis tjejen!

Och nästa gång du är i GBG får vi styra upp nåt :)



kram

2010-09-28 @ 10:21:06
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0