Adoptivförälder sökes!


Mina vänner jag har ett problem. Ett dilemma som måste lösas. Jag flyttar snart från min lägenhet. Och från min fantastiska altan. Till en annan lägenhet. Utan altan. Ja ni hör själva. Problemet heter Buddleja. Min älskade fjärilsblomma. Vart ska hon ta vägen?! Är det någon som skulle vilja ta på sig ansvaret och adoptera fröken Buddleja för ett tag?


Fjärilsrestaurangen





 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Om det nu mot förmodan inte blir något av din/vår plan vi pratade om imorse, skulle jag kanske kunna fråga mamman om hon vill bli adoptivmamma för ett tag. Jag skulle kunna rekomendera henne, hon är varm, omtänksam, stöttande, kärleksfull och omhändetagande och ställer upp när man behöver.

2010-09-13 @ 09:59:42
Postat av: b

Hur, var och när i Spanien?

Studerade du där?



2010-09-14 @ 11:01:06
URL: http://montani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0