Drömmen om herrgården


Upp och ner. Ner och upp. Det är mitt liv det. Jag undrar vad som egentligen är rätt. För mig. I mitt liv. Undra om dagen då jag slutar tänka såhär mycket kommer att komma. Jag har i alla fall haft en skön söndag. Mys på mitt jobb i Varberg. Det är min familj det.  På riktigt. Det är som att få komma hem. Till den trygga famnen. Till dem som bryr sig och frågar hur jag mår. Ännu mer mys på café med Helenan. Och nu äter jag mängder med saltlaktrits och läser min bok. Jag är alldeles för rädd för att titta på kvällens Beck-film på fyran. Jag känner mig besviken idag. Och lite ensam på något sätt. Trots att jag vet att jag inte är ensam. Brandmannen vaknade upp med feber. Så det blev ingen date. Då blir det till att vänta ytterligare en vecka. För nu har jag mycket jobb framför mig. Jag blir trött av tanken idag. Såhär ska livet vara till jag blir 65 ungefär. Galet. Om jag nu inte finner mig en rik karl som bor på en herrgård med grus-uppgång.




Livets glada dagar - På äventyr med hotellfamiljen


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: LaLizita

Sv: Wihooo! Jag har redan nyckeln i min hand minsann! :D



Brandmannen.. jaha.. du har ett nytt ragg på G?? :) Låter spännande. Hoppas ni kan ses snart.

Jag drömmer också om att träffa en rik man. Hoppas hoppas hoppas!

2010-11-01 @ 20:49:34
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: fifi

Tråkigt att det inte blev någon date. Hur länge har ni dateat? Är det love på gång? Hihi.



Ja, jag hade en helt ok helg på jobbet, men nästa helg blir bättre för då är jag ledig och min Niklas är hemma!



kram

2010-11-01 @ 21:09:44
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0