Ytligheter, en dröm och verkligheten


När vi ändå är inne på ytligheter. Om ni någongång skulle få för er att ge mig en present så vill jag mer än gärna ha den här underbara sjalen:

 

Vacker som en dröm! Men istället drömmer jag mig bort, till Barcelona. På torsdag är det verklighet. Snacka om fantastisk julklapp från arbetet.

Ha en fortsatt trevlig kväll vänner!





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Ida

En helt underbar sjal ju:) Ha det så bra i Barcelona vännen min! kram

2010-05-11 @ 19:27:00
Postat av: Tinan

Jag håller med föregående talare (skribent?) på alla punkter. :)



Trevlig resa! Hoppas ni får fint väder, solen saknar man här hemma och med hjälp av solen mår man ju ju faktiskt snäppet bättre - så jag hoppas på massor av SOL för er del nere i Barcelona! (sno gärna med den hem sen..!!)



Stor Kram!

2010-05-12 @ 09:21:10
Postat av: Elisabet

Superfin! Ha det så bra i underbara Barcelona! Sådana presenter brukar inte mina arbetsgivare ge bort precis!

2010-05-12 @ 11:01:35
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

Ha en underbar resa!!



Wow, den sjalen gav mig inspiration.. Tror jag ska sy en liknande själv.. :)

2010-05-16 @ 22:42:05
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Smaragdalena

sv: Jomenvisst, det skulle gå bra det! :D Jag ska bara ut och kolla upp några tyger och spetsar som påminner om orginalet.. Tar hem det, fotar dem och syr först upp en åt mig själv, så du får se om det är något för dig! Och då kan jag även lättare sätta ett pris på den... Låter det bra det?

KRAM

2010-05-19 @ 21:59:04
URL: http://smaragdalenas-smaragder.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0