Why does the time go so fast when I'm with you?


Barcelona var precis allt det där som jag avslutade sist med. Vilken underbar stad! Tiden bara rusade iväg! Fantastisk miljö, mat, ljuvliga Riojaviner, Cava-lyx, Sangria-mys, underbar arkitektur! Att få prata spanska igen var efterlängtat! Att uppleva trycket och stämningen bara någon timme före årets viktigaste match på Camp Nou var otroligt. Stort. Det där är en religion. Jag önskar att jag hade kunnat stanna längre. Eller åtminstone få ta med mig värmen, solen och några palmer hem för att känna lite av utlandskänslan, lugnet och behagligheten. Bilder och mer intryck återkommer jag med. Dags att stänga mina blå för idag. Buenos Noches!



Sangria-party Deluxe






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Fifi

Åh, vad kul att det blev en sådan lyckad resa!

2010-05-19 @ 22:17:26
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0