Söndagstankar


En fantastisk helg lider mot sitt slut. Idag funderar jag över saker som till exempel vad felet på en är om man spelar "Manboy" om och om igen på repeat, när smultronen ska dyka upp, varför godis och andra onyttigheter är så oerhört gott, vad som egentligen hände med Sverige i Eurovision Song Contest, när min förkylning ska ge upp och se sig besegrad, var min drömman finns, hur sommaren kommer att bli, samt hur man får långa, snygga, smidiga muskler istället för biffiga muskler. Jag ska avsluta med att bjuda på några bilder. Bilder på det sötaste jag någonsin har sett. Snart är hon min. Bara min.







Elsa ♥





  


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: fifi

Åh, hon är underbar lilla Elsa och jag kan precis förstå varför du föll för henne!

hur gammal är hon?

2010-05-30 @ 20:56:24
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Theres

Tack fina du och vilken fin liten kisse du väntar på =) Mycket avis, men hon kommer få ett jätte fint hem hos dig =)

Bamse kram från mig

2010-05-31 @ 19:59:28
URL: http://www.tessisheaven.se
Postat av: Ida

Hon är bara såååå söt din Elsa:) kramis

2010-05-31 @ 20:38:49
Postat av: Mr.D

Kul att se att du valde kissen. Finns inget enklare djur att sköta om:)

2010-05-31 @ 21:30:44
Postat av: Maria

åååh vilken gullekatt! Jag döör! Finns ingenting som gör mig lika varm om hjärtat som kattungar!

Och ja, baka på, blir det dåligt är det ju ingen katastrof heller. Bara att slänga och börja om!

2010-06-01 @ 10:55:54
URL: http://malanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0