När allt känns tungt


Varför kan inte saker och ting få gå bra? Varför kan det inte få vara lätt någongång? Varför kan man inte få ha lite flyt på sin sida för en gångs skull? Jag är trött. Jag känner mig liten. Ynklig. Petar du på mig så går jag sönder. Jag vill lägga mig ner och skrika. Jag vill inte mötas av motgångar, gång på gång..
Jag tycker synd om mig själv och skulle nästan kunna dö för en trygg famn att kunna krypa upp i, i detta nu.



Ta mig under dina vingar - Skydda mig - Rå om mig
(katt-temat fortsätter i min bubbla)



 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Jag ska försöka ta hand om dig en stund idag...jag tänkte i detta nu börja fixa iordning en liten picnic till oss. Sen ska vi lägga oss på en filt ute i naturen någonstans, äta exotisk frukt, dricka saft, prata, njuta, skratta, älta och bara vara! Vänner som vi är! Vi gör vad som behövs för stunden!



En sak är säker: Jag gillar dig - galet mycket! :)

Kram!

2010-05-23 @ 12:56:38
Postat av: Smaragdalena

sv: Tack för förtroendet! Men just nu vet jag inte om jag orkar sy någonting än på ett tag.... Min make, (vi skulle fira 17årig bröllopsdag på fredag den 29maj) gick tyvärr bort idag, endast 47 år gammal. Mitt hjärta gick i tusen bitar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-23 @ 17:36:18
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Alicia

Tinan: Tusen tack för en fin eftermiddag tillsammans med dig i solen! Det var vad jag behövde! Du är bäst! KRAM

2010-05-23 @ 19:32:35
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0