You wanna walk and talk?


Powerwalks, långpromenader, walk and talks - kalla det vad du vill. Men detta har blivit min vardag. Helt underbart! Havet och skogen. I solen och i vinden. På dagen och på natten. Allt är lika rogivande. Just nu går jag mycket. Helst med mina bästa vänner. Men när de inte har tid att umgås med mig underhåller jag mig med Amos Lee i öronen. Det är min bästa avslappning. Är jag allt för rastlös så varvar jag med David Guetta. Två timmar gick jag och Soffan i morse. Äntligen är hon hemma från England igen. Bara för några dagar. Men jag tänker ta alla chanser jag kan för att få umgås.



På hösten - födelsedagspromenaden med pappan







 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Åh vad skönt att vara ute och gå i solen! Tyvärr gör jag det alltför sällan :/

2010-03-21 @ 15:37:03
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

svar: Oh ja, hon var en riktig skönhet och är även en stilförebild för mig!!



Går alldeles för sällan ut och går... Usch det borde jag bättra mig på! Älskar att gå ut och gå med mamma för då pratar vi så mkt att det inte ens känns som att man är ute och motionerar.... :D

2010-03-21 @ 21:08:43
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: Tinan

YES, I wanna walk and talk. When are we going to do it?

2010-03-21 @ 22:15:39
Postat av: Alicia

Tinan: På onsdag är det väl dejt? :)

2010-03-21 @ 22:50:31
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0