We are just insane


Här är total förvirring i min bubbla. Jag vet ärligt talat inte om jag ska glädja mig över det eller om jag borde ha total ångest. Jag lyckades. Med något jag inte ens haft en tanke på att jag skulle kunna lyckas med. Jag försökte inte. Jag kämpade inte. Jag tänkte faktiskt inte ens tanken på det. Lika bra det, eller va? Hur är det möjligt? Jag är kryptisk och fortsätter på det spåret just nu. Hela grejen är helt galen!

Imorn blir det middag och Alice i Underlandet på bio med finaste Martina!
Night night!



Imorn blire finmiddag för 2 yra blondiner










Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlis

oj så sent du var vaken! jag blir nyyyyyyfiken!! :)

2010-03-17 @ 15:23:39
Postat av: Alicia

Mlemlan: Hemlisar som enbart talas mellan 4 ögon.. Inget bloggmaterial.. haha.. Vi må snakkes! :)

2010-03-18 @ 11:00:57
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0