Tattoo-talk in my bubble


Jag har länge och väl funderat kring det här med tatueringar. Jag har alltid kommit fram till att det inte blir någon tatuering. Allt enbart på grund av att jag inte kan komma på något som jag skulle vilja ha på min kropp hela mitt liv. Men nu äntligen har tankarna klarnat. Jag vill ha en tatuering på ett finger! Eller på insidan av ett finger rättare sagt. Som Rihanna. Men jag vill ha en liten fjäril.



Gorgeous


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: fifi

Åh, fingret är ju ett annorlunda och fint ställe att tatuera sig på!

2010-03-14 @ 21:25:06
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Tina

Coolt!

2010-03-14 @ 23:08:27
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Men ser det inte skitigt ut med en tatuering på ett finger? Typ när man tvättar händerna så tror man att det är smuts kvar :P

2010-03-15 @ 19:25:32
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Nja, tatueringar går bort. Folk verkar verkligen ha börjat skaffa tatoos bara för sakens skull. Känns som 90% av alla som går omkring med en tatuering idag inte går ihop med tatueringen. Personlig tatuering javisst, men i övrigt då? Krävs att man har den rätta attityden/utstrålning/utseende i övrigt för att passa i tatuering. Spelar ingen roll om tatueringen i sig är vacker,personlig etc om man inte kan bära upp en tatuering som "associar". Ser oftast bara påklistrat och dumt ut. Men det är min åsikt. Man måste inte ha en tatoo bara för att alla andra verkar tycka att man ska det. Tatoos är fult på nästan alla. Cheers

2010-03-16 @ 19:01:39
Postat av: Alicia

YES!!! Mr D är tillbaka, och det med besked! :D

Jag lovar dig att jag inte ska göra som alla andra och tatuera mig. Ta det lugnt. Jag leker bara med tanken. Och jag fick äntligen dig till att tända till lite. Du har varit tyst länge nu! Jag är helnöjd över att jag lyckades! ;-)

2010-03-17 @ 02:50:32
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Do it! Man får världens rus när det är klart. Jag var alldeles sprallig.

2010-03-18 @ 19:31:05
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Än finns det lite glöd i gubben:)



2010-03-18 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0