Om kärlekste


Jag har en ego-dag idag. Jag har tränat Core och Yoga. Målat mina naglar. Städat lägenheten. Ätit min favoriträtt Spagetti och kättfärsås. Och nu sitter jag här alldeles lycklig i magen och väntar på att mitt tevatten ska bli varmt. Kärlekste är den bästa smaken. Jag tror att om jag dricker kärleksteet så blir jag alldeles kärig. Det passar bra inför en kväll på jobbet med en massa härliga människor. Vi är ett gott gäng. Bakom kulisserna har vi kolosalt roligt. Vi dricker kaffe, kliar varandra på ryggarna, busar, smakar på goda viner och god mat, drar dåliga vitsar för varandra, bråkar, dansar, skrattar, kramas och pratar om livet. Därimellan jobbar vi också såklart. Jag ska locka håret kvällen till ära. Massor med lockar. Prinsesslockar, krullor, änglavågor och massor med volym! 



Kärig utan kärlekste på Hasseludden - Stockholm




   


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mis

låter gott

fint att träffas igår

kram

2010-03-12 @ 16:55:01
Postat av: Emma

Tack för kommentaren :).

2010-03-12 @ 21:12:46
URL: http://emmakajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0