Miss Butterfly och Britney


Jag har haft en fantastisk dag idag! På jobbet mellan 7-15 hade jag en praktikant på en sisådär 17 år som fick göra allt det där som jag tycker är tråkigt. Perfekt! Som tack fick hon en chokladbit. Det är så jag jobbar. Eftermiddag och kväll spenderades hos fina Emelie. Jag bjöd på bakelser och hon bjöd på pärlor. Jag designade ett halsband med en stor fjäril. Sen pärlade vi så att det stod härliga till! Kan man bli lyckligare? Emelie kallar mig för Fröken Fjäril. Hon har en poäng. Fjärilen på halsbandet har jag döpt till Britney. Det är just det. Jag och Britney ikväll. Where are you now får jag aldrig nog av med den riktiga Britney. Och mitt halsband kommer jag aldrig att tröttna på. Jag tror att jag har blivit kär i det. Jag vill inte ta av mig det. Stort tack till Emelie för en fin dag tillsammans!



Fröken Fjäril och Britney

(bilderna är stulna från http://www.mobilblogg.nu/mlemlan)







Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Härligt! Det är så du, så Alicia!

Man kan bara le när man ser det! :)



Kram min fina!

2010-03-31 @ 23:06:48
Postat av: Alicia

Tinan: Men du är finast! :) KRAM

2010-03-31 @ 23:19:17
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fint ses i morgon käraste Alician

puss

2010-04-02 @ 19:04:04
Postat av: CArin

Å vad fint. Duktig du är.



Jag älskar fjärilar. Dessutom är det ett av de finaste orden jag vet. FJÄRIL!



SV: ja vitt på bilar är bra snyggt =)

2010-04-02 @ 21:27:28
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: mlemlan

det är jätteskoj o se att du blev så nöjd! du gjorde ju det stora jobbet själv: att välja pärlor o designa :) jag gjorde bara det tekniska o hittade rätt hängsmycke till dig :P

2010-04-03 @ 03:08:14
Postat av: fifi

Haha, en chokladbit, det var snällt, de flesta praktikanter jobbar ju gratis!



Vad fint halsbandet blev! Dessutom påminner du mig om att jag har en massa fina pärlor hemma som ligger och väntar på att få bli något läckert. Men det får vänta lite, först ska påsken firas färdigt i Småland!



Glad Påsk!



kram

2010-04-03 @ 18:40:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Haha, praktikanter är bra. Jag hade några som jag fick lära upp förut i olika jobb så det var gött att slippa sånt man själv inte gillar :)

2010-04-08 @ 11:18:07
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0