Happy Days


Nu är det vår! Våga inte säga emot mig för så är det. I min värld. In my bubble. Jag har sett knoppar på träden. Och jag inser att min stora vinterjacka börjar bli varm. Jag måste gå på jakt efter en ny vårjacka! Inne i min lya blomstrar körsbärsblommorna för fullt. Så vackert. 
I'm in love!



Körsbärsblomster i all sin glans



 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: CArin

Jag säger inte emot. jag håller med.



Införskaffade mig en ny (till) vårjacka i tisdags.Underbart att våren är på g.



SV; a på så vis. Då kanske du känner Linda Fors som jobbat där tidigare?

2010-03-25 @ 09:56:35
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: fifi

Underbara vår!



Tack för pepp, det är lite bättre nu, men inte helt bra. Fast just nu har jag feber istället, men hellre det än att känna mig så fruktansvärt ledsen.



kram

2010-03-26 @ 12:08:02
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0