I väntan på semester.

Hej hallå bloggvärlden!
Jag kom hit ikväll för att berätta att jag har tappat sugen. Tappat lusten. Tappat musten. Tappat viljan. Tappat glöden. Inför mitt jobb. Jag tror allt handlar om att jag vet om hur nära jag är min semester nu. Jag vill inte annat än att vara ledig. Jag får glädja mig åt att jag har fyra ynka arbetsdagar kvar innan det är dags för semester. Fyra fjuttiga dagar. De kommer att gå fort. Innerst inne vet jag det. Men just ikväll så känns allt bara tröttsamt. Och just ikväll får det nog bara vara så. Jag äter upp mina jordgubbar och går och lägger mig.


Sommar sommar sommar








Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: b

Många tycker löpningen är det tråkigaste som finns.

Fast det är det enklaste sättet att träna.

Det behövs bara ett par bra skor så du inte skadar dig.

Pulsklocka och funktionskläder är överkurs :)



Värmen har gjort sitt kan jag lova - kroppen tar slut mycket fortare.



På mitt jobb är det segt nu. Vill ha lite action för att trivas.

2010-07-14 @ 11:17:14
URL: http://montani.blogg.se/
Postat av: fifi

Jag känner också så för jobbet, jag går verkligen på sparlåga nu och tänker bara på semster. Och att jag aldrig mer ska tillbaka dit, utan börjar på ett nytt spännande jobb efter semestern!



Men du, nu får du berätta om daterna!



kram

2010-07-14 @ 17:52:34
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: LaLizita

Sv: Ja vi hade det underbart igår! och har fått några härliga timmar vid poolen idag med :D



SNART får du din semester!!

Hoppas du har en fin dag!

Kram

2010-07-15 @ 17:48:32
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: En förkärlek för svart

Känner igen mig precis. Gillar egentligen mitt jobb men har bara räknat dagarna de sensaste veckorna. Och så ska jag börja ett nytt jobb i slutet av augusti, men nu är semester det enda jag kan tänka på. JObbade fock sista dagen idag =)

2010-07-17 @ 18:33:18
URL: http://karlektillsvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0