Walking in Memphis


Japp. Den har fögyllt min eftermiddag idag. Walking in Memphis. Med Calle Kristiansson. Idol-tvåan ni vet. Härlig version må jag säga. Jag fortsätter dagen med att le. Då blir det en bra kväll på jobbet! Vad kan värma hjärtat mer än en människas leende?!



Walking in Memphis

 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Han är sannerligen en människa/artist som lyckas sätta den där goa känslan i magen varje gång man hör honom. Jag kan inte annat än att GILLA!



Och ett leende från en annan människa...det är värmande minsann! Keep smiling!

2010-01-17 @ 10:30:50
Postat av: Alicia

Tina: Ja jag jag vet.. :) Därför måste vi ordna så att jag kan få bränna av skivan. Att ha i bilen du vet :)



Jag ler vidare, fast idag pausar jag lite. Ofrivilligt.. :( Ska tvinga mig själv att le lite. Så blir man nog gladare i magen!

2010-01-17 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0