Uppdatering på sin plats


Jag är värdelös. På att updatera. Men nu så. Nu är jag laddad igen.
Idag är det en såndär jobbig dag igen. Jag känner mig trött. hängig och helt enkelt bara söndagsdeppig. Om sanningen ska fram hade jag allra helst bara velat ha en trygg famn att krypa upp i och omfamna hårt. Istället har jag gosat ner mig i den röda soffan. Under en filt och med en god bok myser jag tillsammans till tonerna från David Gray innan det är dags att ta tag i sig själv och dra sig mot jobbet. Jag har absolut ingenting att dela med mig av en söndag som denna. Veckan som kommer är full av aktiviteter. Imorgon rivstartar jag dagen med PW med H och sen blir det ett möte med Ida och Amanda innan det ska jobbas igen.
Skön söndag till er alla där ute!



Dreams


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: fifi

Det var så där jag kände. Jag ville bara gömma mig under en filt och inte komma fram igen. Men jag börjar komma fram nu, hoppas att du också gör det!



Tack för peppen!



kram

2010-01-25 @ 21:09:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

å vacker bild :) där skulle det inte vara fel att vara



Kram

2010-01-25 @ 21:54:57
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0