Frånvaro


Min närvaro här på bloggen lyser verkligen med sin frånvaro just nu. Det känns ungefär som att jag bor på mitt arbete. Just nu är det lite kämpigt. Men jag kommer tillbaka med nya krafter. Var så säkra! :)



Världens bästa och snyggaste Robbie Williams




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

När vi båda får fritt från arbete så ska vi ses för att försöka tillföra styrka till varandra! Jag längtar, men det kanske tar en vecka till som det ser ut som... :(

Du finns i mina tankar i alla fall ska du veta! tycka om

2010-01-04 @ 09:37:55
Postat av: Alicia

Tinan: En vecka till klarar jag av att vänta. Men helst inte mer.. :) För just nu längtar jag verkligen efter en dos av Tina. Jag började vänja mig där när vi lagade mat så ofta.. :)

2010-01-04 @ 09:48:44
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0