Kvalitetstid


Idag har jag haft en skön dag. Tvätt-dag och sen kvalitetstid-med-min-bästis-dag. Imorn ska vi umgås igen, jag och Tina. Vi ska ut på äventyr. På upptäcktsfärd. Mot urskogarnas skog. Grilla korv, fota med systemkameran och prata skit i massor. Återigen kvalitetstid. Vi är bra för varann. 2010 gör vi till vårt år. Året vi ska ut på äventyr. Året vi ska ha roligt. Året vi ska bli mer vågade.

Lycka är att ha en vän
(Ragge - San Fransisco Oktober 2009)




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Jiihaaa - nu kör vi - mot nya äventyr - mot ett bra 2010!

2010-01-13 @ 08:27:26
Postat av: Tina

Vilken dag vi hade idag! Jag har levt på det hela dagen! :D



Stora kramen!

2010-01-13 @ 22:04:13
Postat av: Alicia

Tina: Ja fantastisk dag! Jag tycker att vi ska fota hästar oftare.. Åka på fler utflykter.. Se naturen.. Dricka bubbel... Äentyra.. Njuta av livet! :D

2010-01-13 @ 22:15:45
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0