Bring it on!


Idag har jag haft en fantastisk dag. Tillsammans med fantastiska människor. Jag hoppas på en lika fin dag imorgon. H är äntligen hemma och vi ska starta morgonen med en powerwalk vid havet. Jag är mycket förväntansfull. Att få höra om alla äventyren i utlandet. Och han ska få höra om mina äventyr i utlandet. Och jag har lovat honom att vi ska gå sådär mycket med armarna också. Det hela skrämmer mig lite. Han är idrottsman. Hemkommen med VM i bagaget. Och vad är jag?! En amatör med en fantastiskt dålig kondis jämfört med honom just nu. Överlever jag det hela så blir det jobb i massor efter powerwalken. Att jobba mycket rör mig faktiskt inte i ryggen just nu. För just nu mår jag bra. Min spavistelse igår gav mig massor med ny energi!



Äventyr i utlandet
(San Diego - September 2009)







Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Gillar det jag läser! Skarpt! :)

2010-01-20 @ 23:06:16
Postat av: Alicia

Tinan: Jag tror att jag gör det med. Tror. :)

2010-01-20 @ 23:17:39
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Neha

Härligt att du haft en bra dag:D



Du kan lära dig sy=)

Vad gör du för skoj idag då?=)

2010-01-22 @ 19:14:26
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Njae..finns väl snarare för mycket kanske, har bara inte tiden och orken i dagsläget, men det kommer! Om någon vecka har det lugnat sig lite med plugget och lgh-fix och allt, då lär jag få ro att skriva igen :)

2010-01-23 @ 08:48:35
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0