Yet another day went by


Idag har inte alls varit en bra dag. Allt har gått emot mig. Det känns som att jag föll ner igår. Långt ner på stegen. Idag har varit en såndär känslig dag. Det har känts som att om någon skulle peta till mig så skulle jag ha grinat. Men jag ger inte upp. Imorn blir en bra dag. Jag ska göra den bra. Med hjälp av att ha mina nära och kära runt omkring mig. Och att lyssna på Amos Lee så blir man alldeles lugn och fin. Ett riktigt hett tips. Men nu blir det drömmarnas värld. Förhoppningsvis är allt rosa och fluffigt där. Och mycket fjärilar!



Keep it loose Keep it tight





 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Hoppas verkligen att du sovit gott inatt och att du fått ligga på de fluffiga mjuka molnen. :)



Idag är det fredag och lediga fredagar kan bara bli BRA! Nu kör vi!! :)

2010-02-05 @ 08:04:07
Postat av: Alicia

Tinan: Japp, jag känner det på mig. Det här är bra. Nu kör vi! All in! :)

2010-02-05 @ 08:44:33
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0