Graciöst


Tung helg. Jobb. Nonstop. På riktigt. Ikväll pustar jag ut. Dagen startade vid 05.45 i morse. Jobb återigen. Men vad gjorde det när man hade en bra dag framför sig?!
Bra på jobb. Tina kom med bra besked. Bra biljetter till Green Day på Ullevi i sommar. Bra fika med fina H och broder. Och jag har borstat av min lilla pärla till bil. Nu är den äntligen röd igen. Flamröd metallic för att vara exakt. Så heter färgen. Det är bra. Vita tulpaner har jag köpt till köksbordet. Vackrast är nog de vita enligt min åsikt. De matchar den stora silvriga kandelabern och den röda soffan. Långa graciösa körsbärskvistar köptes hem till den stora vasen på golvet. Jag njuter av åsynen. De små gröna knopparna. Livet. Så graciöst ja.
 



Vi ses! - 5 juni 2010




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Färska blommor känns så lyxigt och man blir ju glad bara av åsynen av sådana i sitt hem! :)



Och nog kommer vi ses den 5/6 minsann. Något att se fram emot!



2010-02-22 @ 21:20:51
Postat av: Martina

Vi ses också 5 juni!

2010-02-23 @ 16:11:14
Postat av: Sally

Förstår det! Reser du mycket? :)

2010-02-23 @ 19:28:50
URL: http://nastansallys.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tina: Lönen kom in på kontot precis när den behövdes som mest! :)

2010-02-24 @ 17:58:48
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Alicia

Martina: Wow, så roligt! Vi sluter upp och gör det till en toppenkväll! Jag längtar!

2010-02-24 @ 17:59:38
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0