Lugg-trubbel..


Dagen har varit bra. Jag har varit och Göteborg idag. En tanke slår mig. Man kanske skulle flytta sitt pick och pack till Göteborg? En nystart. En ny kick. En ny plats. En ny del av mitt liv. Kanske ett naturligt steg. Jag vet inte. Än så länge är det bara en lös tanke.

Imorgon är jag ledig. Jag ska luncha med frisörskan. Sen ska hon få göra mig snygg igen. Hon ska få klippa bort allt slitet i mina toppar. Men inte mer än så. Absolut inte mer. Däremot funderar jag på lugg igen. Lugg eller inte lugg, vad tror ni?



Lugg-trubbel



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

...flytta till Gbg....? .....



..... ..... .....



.....snyft.....



MEN - lugg - det är fint på dig, men jag undrar det egentligen...jag är lite tveksam ändå... Hmm, hör med frisörskan! :)



Du har ju fullt upp imorn! För - don't you forget that SPA!

2010-02-09 @ 20:25:39
Postat av: Alicia

Tinan: Men det kanske är bra när det hånder något.. En flytt kanske gör mig väl. Men det ligger långt fram isåfall. Just nu tar jag det lugnt.. :)



Spavistelsen imorgon är nog viktigast av allt! Men jag har ju tjatat så mycket om spa't i mina inlägg nu så folk tröttnar nog snart på mig.. ;-)

Däremot går det INTE att tröttna på spa't!

2010-02-09 @ 22:22:14
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

funderar också alltid på lugg innan varje frisörbesök.

2010-02-09 @ 23:12:56
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Ellinore Jonsson - 16 år och flyttat hemifrån

skit snygg med lugg!

2010-02-10 @ 14:59:26
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Smaragdalena

Jag funderar också på att klippa lugg igen... :p Har precis lagt ut ett inlägg om det (och bilder på mig i kort lugg och med lång lugg)när jag såg att du skrivit en kommerntar om just "lugg" hos Garderobsgr. & byråbek. Såå jasså det är ute igen med lugg nu, hehe? ;p

Postat av: fifi

Jag röstar på lugg och flytt till GBG!

2010-02-12 @ 08:20:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0