4 o'clock


Förstår ni hur ledsen man blir när man vaknar upp på morgonen efter att ha spenderat en hel kväll med Salem Al Fakir och inser att det bara var en dröm? Killen med det coola namnet. Följa med hem till mig det fick han minsann inte. Jag hade inte städat tyckte jag. Lika bra det kanske. Keep on walking.



4 o'clock in the morning
Shadows dancing upon the wall






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: LaLizita

haha, surt!

ja han är ju dödsskön! underbar musik :)

2010-08-17 @ 23:36:47
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Tina

Men jisses....städat eller inte...ta hem grabben! :)

Salem gillar vi!

2010-08-18 @ 20:05:55
Postat av: b

Han hade nog gillat vilket som :)

2010-08-18 @ 21:35:08
URL: http://montani.blogg
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Hahaha, nä nä det där går inte. Jag vill visa mig från min bästa sida så klart!

2010-08-19 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0