Thinking of You




New Zealand next homie?!


Jag är inne i en tänkarperiod. På gott och ont troligtvis. Jag tänker på det här med livet. Framtiden. Dåtiden. Nutiden. Jag funderar på om jag ska bli superblondin igen. Frisörskan vill. Vill jag? Jag tänker på att jag och Linn kanske tar en avstickare till Nya Zeeland i höst. I en månad är det tänkt. Jag tänker på det här med kärleken. Jag tänker mycket på mänskligheten. På hur människor i min närhet egentligen betér sig. Jag tänker på hur känslig jag är. Att jag inte borde låta NÄGON trycka ner mig. Någonsin. Att jag borde lära mig att skaka av mig saker och ting istället för att bära omkring på det, oroa mig och låta det tynga ner mina dagar. Jag funderar på det här med tigerkaka. Jag och Linn kan fortfarande baka tigerkaka när vi håller varandras händer. Måtte den där Thailandsbrännan blekna bort snart! Jag tänker på att jag vill ha en ny lägenhet. Jag tänker på alla kläder jag skulle vilja köpa om jag hade pengar. Det är lätt att tänka för mycket. 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Josefine

tacktacktack ;D

2010-04-10 @ 19:40:06
URL: http://pinksnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötis

Tycker du är väldigt fin i din naturliga hårfärg...du är fin i allt men om jag skulle välja...tror det är många som är avuns juka på den!

Tankar är bra men du ska välja rätt tankar...välj de som stärker dig...låt de andra passera som ett tåg du ser att de finns där men du tar inte in dem...detta tränar jag på nu:)

kramar till dig från mig och lilla O

2010-04-11 @ 09:43:39
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Nejmen bli inte superblondin, ser bara fjortisaktigt ut.

2010-04-11 @ 10:00:27
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: fifi

Oj, du är verkligen inne i en funderarperiod märker jag! Skönt att se att du inte bara funderar över jobbiga saker, utan över det fina som finns omkring dig också!



Ja, nu måste jag försöka att göra något annat än att leka med iphonen!

2010-04-14 @ 18:27:11
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0