Resväskan, det är magi för mig!


Idag tar jag fram resväskan från förrådet. Det är alltid en speciell känsla att få göra det. Det känns lyxigt. För då vet man att det är semester. Och det är precis vad det är nu - SEMESTER! Sista jobbdagen jobbades igår, vilken underbar känsla att veta att man inte behöver gå dit på en månad! Jag har aldrig haft så lång semester förut. 

Men tro nu inte mina vänner att jag kommer att börja packa idag för att resväskan kommer fram. Visst känner jag stress och ångest över att inte ha koll alls på vad jag borde ta med mig på min resa. Men jag är en person som fungerar bäst under press. Det är så jag jobbar. Det är då motivationen är på topp. Stress och press is the shit. Då får jag saker gjort! Idag blir det istället städning av lyan och ikväll blir det mys i Halmstad med mina tjejer i Lady Club. Känns trist att fina Mari inte kommer med oss denna gången, men huvudsaken är att du mår bättre! Krya på dig min vän! Jag talar nog för oss alla när jag säger att vi kommer att tänka på dig och sakna dig ikväll! ♥



Fina LC-flickor på väg till grannlandet i syd






Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0