Jag får liksom ingen ordning


Jag får liksom ingen ordning på mitt liv sjunger Lars Winnerbäck. Han strömmar ut ur mina högtalare. Om och om igen. Jag kan inte sluta lyssna och känna igen mig. Fantastiskt bra låt. Liksom alla andra gånger då jag hör Winnerbäcks ljuva stämma numera så tänker jag på honom. Helgen var stressig på jobbet, jag fick intala mig själv att "loosen up, loosen up" för att komma ner och andas lite granna. Jag avslutade min helg med morfars 90-års kalas, snabbvisit hos en uppriven farmor och filmkväll. 90-års kalas är stort. Om jag ska bli 90 år vill jag bli lika pigg som min morfar. Lika smart önskar jag också att jag vore! Overkligt!

90 ljus för morfar





  


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0