Welcome to vardagen!


Yesss, då var man tillbaka i vardagen! Fast något piggare och med en massa mer energi! Jag försöker finna någon slags ro efter tre och en halv vecka av ständiga upptåg och nya upplevelser. Det är svårt att hitta tillbaks till ens 'vanliga' liv när allt det där man upplevt fortfarande händer och finns trots att jag är hemma. Ibland undrar jag om allt egentligen hände. Men det gjorde det. Det finns bildbevis. Jag kommer plåga er med det i månader!

Jag har börjat jobba igen. Skönt att träffa alla igen. Alla har lagt kommentarer om hur brun jag är. Linn kallar mig för neger. Gårdagen spenderade jag med min fina Tina. Flickan som ständigt bytar hårfärg. Blondin-brunett-blondin.. och snart brunett igen?! Haha! Har intagit kaffe med Björnen på Kaffe & co. Intressant. Ätit skräpmat med D. Vad äter man annars med den killen?! Jag har insett att jag inte ens tycker om pizza eller kebab. Eller så är jag bara mättad på skräpmat just nu.

Jag vill ha en ledig helg! Jag vill ha cocktailparty! Jag vill gå ut och dansa! Jag vill gotta mig med White Zinfandel! Jag sätter på Björnens låt och dansar lite för mig själv.. "Dancin' on the floor, dancin' on the table, dancin' a chair, dancin' everywhere.." Weeeiii!

Har pratat med H idag. Jag älskar att få följa med i hans vardag där borta på andra sidan jordklotet. Jag håller tummarna för att VM kommer att gå hans väg i slutet av november. Om man vore så bra på något att man fick vara med i VM. Jag kan nog hålla mig till att drömma vidare... 



Ragge har deckat efter en hård kväll i Oceanside - San Diego





Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0