Two down - Three to go before la fiesta grande!


Imorgon gäller det. Imorgon är dagen jag lägger över allt ansvar över mitt hår i frisörskans händer. Kan undra vad hon vill göra denna gången. Nu var det längesen sist. Personligen är jag inne på guldtoner. Guldlockar, är inte det fantastiskt vackert? Jag har mina misstankar om att frisörskan vill mer åt det rödare hållet. Men vi får se. Jag kan ha fel. Vi får diskutera, hon får lägga fram sina förslag och så möts vi någonstans och sen är det jag som sitter där i stolen och njuter. Länge. Jag tycker verkligen om att bli fin och att bli piffad av någon som verkligen kan. Som har känsla och smak. Någon som ser vad man ska ha och vad man passar i.

Snart är det dessutom helg. Den efterlängtade helgen som jag tjatat så länge om.
Kommer att bli underbart! Det vill jag lova er. Tre arbetspass kvar sen är jag FRI!



Blond - Soon to be golden?
- På spaning i Grand Canyon



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Känner inte direkt några tvivel om att det kommer bli fint i håret, ni lyckas alltid få till det ni två! :)



Jag hoppas också att din helg kommer bli sådär toppen!! Denna helgen är det min tur att slita på arbetet. :)

2009-11-04 @ 15:00:33
URL: http://fightthefeeling.wordpress.com
Postat av: Alicia

Tinan: Lider med dig, men tror att helgen går fort. Kanske är du ledig något i veckan? Så att vi kan mysa över en kopp eller promenera lite? :)

2009-11-04 @ 15:19:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0