Morning Sun


Blogg-torka!
Jag har inte direkt något att skriva om. Ingen fantasti. Jag är bara tom. Har fått träffa min fina Sofie som varit hemma några dagar från England. Det gjorde mig lycklig. Annars jobbas det mest hela tiden. Jag gläds över att Idas och Maris prinsessor, Amanda och Ofelia äntligen har kommit ut och mår prima. Grattis till er fina vänner! Det gjorde ni bra! Idag går jag in i min egna värld här hemma och gör inte många knop. Jag dagdrömmer och lyssnar på Robbie Williams 'Morning Sun' flera gånger om. Jag tycks aldrig tröttna.



Hot Stuff - A Born Entertainer



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlis

mee too :D robbie <3

2009-11-16 @ 14:15:32
Postat av: Tina

Han är ju kungen, klart man inte tröttnar! =)

2009-11-16 @ 18:26:57
URL: http://fightthefeeling.wordpress.com
Postat av: Alicia

Ja han är fantastisk. Stockholms stadion känns som igår. Han är enorm!

2009-11-16 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0