Vi Kommer Aldrig Att Dö


Att trött och yr stiga upp tidigt på morgonen innan det var dags att gå till jobbet, och mötas av någon som säger "Princess" till en måste vara något av det bästa som finns. I alla fall just nu. Det gjorde min dag! He never changes! Att få prata med honom och följa hans liv där borta gör mig lycklig. Om några veckor håller vi tummarna hårt för honom!

Jag har ingenting att berätta om idag. Det händer inga revolutionära saker i min vardag. Något som är värt att nämnas är att jag äntligen ska få träffa Ida och Amanda imorgon! Nu äntligen, bättre sent än aldrig, är min förkylning borta. Jag har längtat och väntat så efter att få se lillplutten! Mysigt! 

Jag tar tag i disken och nynnar vidare på 'Vi Kommer Aldrig Att Dö' med Bo Kaspers Orkester. En låt som förblir fantastisk i mina öron.

Tjipp!  



Nästan lika fantastisk som Bo Kaspers


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack!

och jo - det blev hämtpizza =)

kram

2009-11-11 @ 23:19:22
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0