Confused


Först och främst TACK till alla inblandade för lördagen! Fantastisk! Först date med frisörskan. Vi sprang på en supersnygg klänning till mig på stan. Det är lycka! Sen date på haket med Sara. När eftermiddagen nått sitt slut kom fina Martina och vilken bra kväll vi hade! Goda drinkar, fint sällskap och tjejsnack!

Jag började min dag idag med att boka in helkroppsmassage hos Soffans moster Marie. Och tro det eller ej. Jag betalar bara 50 kr för den. Ibland är man lyckligt lottad och har turen på sin sida! På torsdag kommer Soffan hem. Jag längtar något oerhört!

Jag känner mig allmänt förvirrad och vet att det här blogginlägget inte är sammanhängande för fem öre. Jag är ingen sammahängande tjej idag. Jag följer ingen röd tråd. Tankarna banar iväg. Förvirringen är som sagt total. Efter ett långt och givande samtal med D vet jag inte alls hur jag känner längre. Han säger att han hatar det nya Sex and the city-samhället. Där är vi två. Han menar att han har fått en gammaldags uppfostran där skiljsmässor och otrohet inte förekommer. Han är bitter på tjejers och killars hemska beteenden. Jag inser under samtalet att han har blivit sårad och oerhört illa behandlad av någon gammal flickvän. Han är bitter på dagens ungdom. Helt plötsligt verkar han inte så dum i alla fall. Bara lämnad sviken och med känslan att inte våga lämna ut sig själv till någon igen. Han är ingen dum kille egentligen. Men frågan är om han är rätt för mig. Hur vet man det?



Where do I find that mascara?



 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0