Full av tvivel..


Vissa människor förstår jag mig inte på. Känner mig lite besviken på min vän K. Vi hade en bio-dejt ikväll, det var till och med han som frågade och ville. Men nu helt plötsligt kommer det fram att han har bokat tvättid ikväll. Jag förstår inte riktigt vad han egentligen vill med oss. Han är skum. Svår. Men ändå tycker jag om honom. Han är bra. Men besviken blir man. Har dock pratat av mig länge och väl med frisörskan och som tur är har jag fröken H som umgås med mig istället ikväll.. Jag är kanske inte så ensam som jag tror trots allt.

Känner mig dock så misslyckad. Känner mig fet och ful. Jag är så fylld av tvivel. Jag vill verkligen inte vara det. Jag vill vara ödmjuk, full med pondus, glädje och självkänsla! Hur gör man?!



Kate Moss for Topshop - Cool stuff



  

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0