Trött flicka på en helt vanlig lördag. Nästan. En LEDIG sådan!


Jag fortsätter... Im still "living the dream".. Idag är jag dock seg seg seg. Att man kan vara så svag. Falla för den snygga killen som tycker att man är en prinsessa. Följa med ut till hans föredetta jobb. Sitta och jiddra till 5 på morgon och bli bjuden på galopp efter galopp. Jag vi snackar ju förståss öl och inte hästar. Jättesmart verkligen när man knappt hunnit återhämta sig från magkatarren. Jag är så korkad så korkad. Och ångest får jag också alltid när alkohol har varit inblandad trots att jag tror att jag skött mig bra. Varför varför varför? Svagheten såklart! Och avslappningen. Givetvis lyckades jag få en kille efter mig också. Som jag inte ens tyckte var intressant. Han var enveten den stackaren. Alla vet ju hos vem mitt intresse finns. Jag undrar hur svårt det kommer att bli...

Idag blir det nya tag. Jag ska ta mig ut i solen. Njuta.Köpa räkor inför kvällen. För ikväll blir det mys med en massa tjejer. Räkor och vitt vin. Lite dans ute på lokal. Jag ser fram emot det! Ja ni läser rätt och förstår nog rätt. En LEDIG lördag! Wonderful!



Nej man får inte nog av Andreas. Han får vara med en gång till och blända mig.



Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0