The Scarf


Filmen var okej. Att gå på bio gillar jag! Skamligt dyrt bara. Men mysigt!
Jag sitter här och muttrar.
När jag väl tagit mitt förnuft till fånga efter mycket tänkande och ska ge mig på att beställa Chris´ scarf så finns den inte! Det var nog inte meningen att jag skulle ha den.
Ska sitta här och sura lite till över det innan jag vilar de blå.



Boken är bättre enligt H

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Surt på sjalen, men sött med bion.... =) Jag hade velat vara med o tjuvkikat... ;)



Kramar till dig!

2009-05-19 @ 08:22:58
Postat av: Anna

SV: Tack gumman, en kram värmer alltid :) Hoppas du hade en trevlig kväll!

2009-05-19 @ 11:10:57
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0