The BIG day!


Vad i hela friden är det som händer?
Jag ska på auktion med Björnen imorgon. Ja jag undrar verkligen vad det var som hände?!

Öppningen på en konversation över internet:

Björn: du ska inte med på auktion imorron?

Helt plötsligt förstår jag absolut ingenting. Men spännande ska det bli. Inte själva auktionen men mötet.
Jag ska försöka släppa tankarna och nervositeten för en stund. För ikväll är det dags! Dagen D. Beyoncé is the shit. Det är allt jag har att säga. Det pirrar och bubblar där inne i magen. Vilken dag och kväll vi kommer att få, jag och Tinan! Så som vi har längtat. Ända sedan december faktiskt.

Göteborg och BEYONCÉ - Here we here we here we GOOOO!




ÄNTLIGEN!






 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0