När verkligheten kommer ifatt & Dreams of Vegas


Totalt brutalt jätte-bröt-förkyld. Vaknar upp mitt i natten av att jag knappt kan andas. Tjock i halsen och täppt i näsan. Jag ogillar det här. Inte kan jag bestämma mig för hur jag mår inombords heller. Vågar jag vara glad? Borde jag vara ledsen? Jag har ingen koll på någonting just nu. Jag är bara tom. Helt jättetom. Känner mig ensam och övergiven. Ändå är jag inte det. Jag ska snart gå till Paggan och luncha med C-J-L och Fröken H. Ikväll ska jag träffa Krille. Så jag förstår verkligen inte varför jag yrar om min ensamhet. Imorgon efter jobbet ska jag på tillställning hos en arbetskamrat och sedan ska vi ut på lokal. Så egentligen borde jag inte känna mig ensam ett dugg! Men ändå så gör jag det. Jag vill ha någon att dela allt med igen. Jag vill ha någon som finns där för mig. Jag vill ha någon som ger mig ömhet och närhet. Någon som får mig att känna mig uppskattad, älskad och behövd. Någon som får mig att känna mig som en prinsessa! På riktigt.

Min egna prestationsångest tar snart död på mig. När ska jag ta det lugnt och ta hand om mig själv på bästa sätt?! Borde jag inte lära mig hur man gör snart?

Dagens låt: Katy Perry - Waking up in Vegas (det där gjorde han bra Andreas C)



Måtte Idol dra igång snart så att man har något att titta på..






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anna

Det handlar om att vilja. Men du måste också välja att vilja. Ibland krävs det kanske ett större nederlag för att man ska komma till insikt, det gjorde det i mitt fall. Men det kommer en dag då allting löser sig, det är i alla fall ett som är säkert :)

2009-05-23 @ 10:33:03
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0