Magkatarr is killing me!!!


Där fick man för att man verkligen ansträngde sig. För att man ryckte upp sig. Hela dagen har spenderats i liggande läge mestadels i fosterställning i den röda soffan ömsom den stora sängen. De enda gångerna jag har rest mig upp är de gångerna jag gått på toaletten för att kräkas. Det jag beskriver mina vänner är magkatarr. Illamående och en förbannad smärta. Så ont att man inte fixar att stå upp rakt. Sjukanmälan från jobbet fick göras redan i förmiddags. Och tur är väl det att jag för en gångs skull tog mig själv på allvar. För just nu hade jag inte fixat att gå till jobbet. Jag åt precis för första gången idag. En rostad macka med gurkor. 

Jag vet att det här är en varning. En varning som säger att jag måste lugna ner mig. Ta det lugnt. Men hur fasen blir man lite mer soft och chill? Hur gör man när man slappnar av från städig oro, tankar och jobb? Got any good advice?



Idag tröster jag mig med Zlatan istället

 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: AMANDA FALK

man kan ju inte vara arg när man ser zlatans leénde :P

2009-05-06 @ 20:21:48
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Bäret

Krya på dig vännen!



:)

2009-05-06 @ 21:17:55
Postat av: Alicia

Bäret: Tack bäret lilla! Det värmer! =)

2009-05-06 @ 21:52:51
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anna

Tillåt dig att bara vara! Det är mitt bästa råd gumman. Krya på dig!

2009-05-07 @ 11:09:36
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Det är inte svårt när man väl tagit sig dit, men det är samtidigt inget du ändrar på över en natt tyvärr. Bara att kämpa på, vill man så kan man! :)

2009-05-07 @ 18:11:20
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Som jag sagt många gånger....För att bli av med så djupa funderingar på jobb som i slutendan sänker din självkänsla så otroligt att du inte känner dig värd något, så måste man ta tag i det och börja förändra på det. Finns inget annat sätt. När du vågar ändra på din situation, då kommer du märka att det ordnar sig och du blir lugn och glad. Det går inte att leva ett liv och varken trivas eller vara stolt med det man gör 24h dygnet. Det funkar inte.



Fram till den tiden kommer då du bryter dig loss från ditt jobb, din livssituation. Så kommer ditt liv inte att förändras, varken ekonomiskt, tidsmässigt eller psykiskt.

2009-05-08 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0