I am...


Beyoncé, vilken kvinna!
Say MY name!

  

...YOURS!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

underbart! :)

2009-05-12 @ 09:48:00
Postat av: Alicia

Tinan: Ja verkligen! Vackra kvinna! =)

2009-05-12 @ 10:01:27
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Men det är väl ändå musiken ni var där för? Va inte så utseende fixerade!:)



2009-05-12 @ 17:50:13
Postat av: Alicia

Mr D: Haha, snyggt försök att provocera.. ;-)

2009-05-12 @ 17:51:06
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Jo men tolka detta då..



"Underbart" "Ja vackra kvinna"



Låter ju som att ni vart på porrklubb:)

2009-05-12 @ 21:02:57
Postat av: Alicia

Mr D: Vackra kvinna kan jag säga om mina vänner! Eller om kvinnan jag ser på stan. Vad kom porrklubb från? Man tolkar saker och ting som man vill. För att du tycker att din Åsa är en vacker kvinna är hon la ingen porrstjärna?? Hm.. ;-)



Underbar var precis vad konserten var!

Är det så att du är avundsjuk nu igen?!

2009-05-12 @ 21:13:20
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Håller inte med. Inte hör man grabbar nämna hur snygga/vackra den manliga, eller dom manliga artisterna varit som en av dom första kommentarerna efter konserten. Det är bara tjejer som är så otroligt utseendefixerade. Säg nu inte att jag har rätt. Tänk till, och inse att jag har rätt och skriv nåt annat:)



If I were a girl...

2009-05-12 @ 22:16:37
Postat av: Alicia

Mr D: Eller så har många killar bögskräck. För visst kan heterosexuella killar tycka att en annan kille är snygg?

Jag tycker inte att du har rätt. Du kan hålla dig lugn.. =)

2009-05-12 @ 22:20:43
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Klart vi kan, men det är inte det vi pratar om när vi varit på konsert, fotboll, hockey you name it. Men det är det tjejer pratar om när dom varit på dom samma eller andra event, oavsett om det är killar eller tjejer. Har det varit snygga killar pratar om man om det. Men framför allt är ni grymma på att bedömma och antingen hata eller älska andra tjejers utseende:)

2009-05-12 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0